Translate

Thursday 2 August 2012

Swedish Man Arrested for Inappropriate Love of Sheep

Kan ju varna alla barn att dom nog inte borde läsa det här.. och det är inte den trevligast texten jag skrivit i mitt liv.. men iallafall..

Vad fan är det för fel på folk i den här världen? Liksom åh, jag fårstår inte, men nu tar vi det en sak i taget.. för det första så tror jag inte ens att det här är en nyhet i sverige? jag menar, tror inte att det står i tidningen? Det är pinsamt hur mycket det står om svenskar här, känns som att Carl skickar en länk om dagen som har något med en svensk att göra.. Man kan ju undra varför..

Men iallafall, 2 saker..

1, Vem fan kommer på idén att ligga med ett får? Alltså, den personen måste ha något fel i sitt huvud, jag menar det finns 7mijarder människor på jorden, de flesta är kvinnor, det finns troligen fler än en som skulle kunna tänka sig att ligga med dig? Tror inte att du måste ge dig på djur? Helt seriöst..

Jag fårstår verkligen inte hur man kan ens komma på tanken, liksom hur går det till, jag skulle vilja prata med den här killen.. fråga liksom hur han tänkte? är det liksom "oh vilken sexig päls du har, vilka vita tänder.. du är sexig när du säger Bäääh?" eller vadå? Ah jag fårstår inte, och jag tror och hoppas att ni inte heller förstår.. hahaha, men ah.. minst sagt lite konstigt är det ju iallafall..

2, Nej man får inte ligga med djur i Sverige som det stog i artikeln, MEN man får typ ha sexuellt umgänge med ett djur om det inte skadar djuret? right? ah det är ju också helt åt helvete enligt mig.. men far djuret inte illa av det så kan man fårsta att det ses som lagligt? ingen skadas ju? Men bata för att det är lagligt betyder inte att det är okej och rätt?

Hörde en gång om en tjej som hade typ en katt, så smeta hon in sig med typ leverpastej och så fick katten typ ta hand om det, Ja det är ju jävla konstigt och minst sagt underligt beteende.. men om katten vill ja sin leverpastej.. ah, inget jag skulle ens komma på tanken att göra, men det finns ju folk till allt.. och på något sätt jag kan förstå att det är okej att göra så.. katten blir ju skitglad, och det blev säkert hon också... men det är ju fortfarande precis hjärndött och efterblivet, vem tänker ens på typ att göra såna saker med djur?

Ahja.. det var det iallafall.. kände bara att jag ville dela med mig av detta...


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!