Translate

Thursday 23 August 2012

Christmas

Jag vet inte vad det är med mig, men jag har börja tänka på julen jätte mycket, jag vill ha vintermys nu! typ en massa snö ute, en massa tända ljus inne, nermyst i soffan med varm oboy och en mysig vinter film. Jag kan knappt vänta. Jag har redan börjat fundera på vart julgranen ska stå, vart jag ska köpa alla dekorationer.. 

Det kommer vara så sjukt mysigt i den här lägenheten, jag vill att det ska se ut som jul, låta som jul, lukta som jul - så fort man går innanför dörrn så ska man fan veta att julen är på ge. haha. Älskar att fixa allt sånt ju. Jag ska tvinga min man att baka pepparkakor med mig på lucia. :D Åååh, längtar så sjukt mycket. 

Kanske är dags att börja tänka på vad man ska ha på sig också? Hmm.. 
Och jag hoppas verkligen att vi kan åka till Sverige i jul, men vi får se hur det blir.. 





No comments :

Post a Comment



Let's be friends!