Translate

Monday 13 August 2012

The love of my life.


Idag har jag vart tillsammans med min pojkvän i 6 månader, det känns som att tiden har swishat förbi på ett sätt men ändå som att det har vart vi i flera år. 6månader kanske inte låter som att det är så lång tid, men kom ihåg, att det har ju knappt börjat. 

På dessa 6 månader har vi hunnit med ganska mycket känns det som, jag har ju exempelvis flyttat tvärs över hela europa för att få vara med honom varje dag. och det är nog det bästa valet jag gjort i mitt liv. Det finns inget bättre än att vakna upp och se hans leende över hela ansiktet. haha. 


Men ah, ska vi ta det från början eller? 

Vi träffades i Liverpool den 21a Januari. inte visste jag när jag vaknade den morgonen att den dagen skulle förändra hela mitt liv till det 100gånger bättre. 

Vi hade bestämt innan att vi skulle ses i helgen och det fick bli på lördagen, aldrig vart så nervös i hela mitt liv, och sen var han också, vilket inte hjälpte ett dugg. Min bästa vän och min syster fick hålla mig sällskap i telefonen så jag inte fick för mig att gå tillbaka till hotellet och bara skita i allt. 

Men så kom han iallafall ut från hissen till tågstation vid James Street med det största leendet jag sett i hela mitt liv. haha. Han var nog fan det snyggaste jag sett i mitt liv. Önskade att min syster var där så vi kunde sagt "Mmm Hamlet!" ihop. det kändes som ett sånt ögonblick. haha. 

Men alla tjejer vet att snygga killar är idioter? så lite orolig var man ju. haha, men inte Carl, vi klickade liksom med en gång och började prata om allt möjligt, Och mitt i allt bliv jag nästan övergörd av en bil, dog nästan uppe i Liverpool hjulet och brände sönder min tunga på min super varma Double shot of americano. As varmt kaffe. hahaha, inte nog med det så gick vi vilse också. man kan ju tycka att någon av oss borde hitta? speciellt när vi var ungefär 150m från hotellet. men nej. 

Iallafall, under hela den här tiden, så pratade vi och skrattade åt i stort sätt ingenting alls. Vi hade skit kul helt enkelt, och jag hade bestämt redan innan att vi skulle käka Dominos, min favortiv pizza som inte finns i Sverige.. Så man måste ju passa på? Men att äta gick ju mindre bra, tror vi åt 3bitar sammanlagt. haha, och istället för 2cola light så fick vi 6sprite.. ingen av oss gillar sprite.. hahaha bra jobbat! 

Och vi somnade kanske runt 5 inne på mitt hotellrum, efter att ha legat där och stirrat på varandra i typ 4 timmar. Men ja, det kanske inte låter så roligt, men det är absolut en av de bästa nätterna i mitt liv. Ni vet den pirriga känslan när man är nära någon man tycker om, fast man inte vet vad man ska säga, så man ler som idiot och ser mest dum ut? Ah, det är vad vi sysslade med hela natten. hahaha. 

Det var den dagen, lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Började dagen med shopping i Liverpool, slutade dagen med att träffa världens bästa kille. Vad ska man säga liksom? Skillad tjej. haha.

Iallafall, roligt nog, så var den här sången på tv när jag lämnade hotellrummet för att gå och träffa Carl, och när han åkte hem kvällen efter också. lite roligt. Så varje gång jag hör den kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på allt. Och den passar in lite sådär lagom bra också. - Även fast det är Taylor Swift. 



Ja, och tänk nu att detta hände den 21a januari, idag är det den 13augusti och jag har bott i England i lite mer än 3 månader. Så att ta det lugnt och försiktigt fram i förhållandet känns liksom inte som att det är våran grej? men det spelar ingen roll, för jag har aldrig vart såhär lycklig i hela mitt liv, och jag vet att det är bara början. 

Älskar min Carl mer än milkshake. Och alla som känner mig vet att det är en hel del. hahah. Iallafall så får han mig att le varje dag, han får mig att känna mig speciell och viktig. Han får mig att känna mig älskad och han får mig att känna mig som en prinsessa. Alla tjejer borde ha en så bra pojkvän. 

Varje dag tänker jag på vilken tur jag har att vi träffades den där kalla lördagen i januari. Vilken tur jag har att han kom till Liverpool för att träffa mig. 

Känns som att jag har vunnit miljardvinsten på lotto typ. så glad är jag. 

Älskar dig Carl Hamlet. 

My first ever Monday flowers.

Liverpool vann, och Carl förlorade. hahaha!
På bröllop, Mysig dag, jätte vackert bröllop och en härlig kväll.

Getting to know family and friends, 
Ah, nu orkar jag inte skriva mer, det finns flera hundra ögonblick och bilder som betyder. men ni hajar grejen. haha. 

1 comment :



Let's be friends!