Translate

Thursday 9 August 2012

Not only boys have dream cars.

Yo, there is a google translate button up there, click on it and you will get the weirdest translation ever, but you might kind of get what this is all about.. :)
Jag vill faktisst mest berätta om mina dröm bilar, dom 3 bilarna som jag ska köpa när jag har blivit en framgångstik egen företagare och affärsvinna. Ah och det är faktiskt så att inte bara killar har bilar de drömmer om. Tjejer kan också gilla fina bilar! så det så. :) Här kommer dom iallafall, mina top 3 drömbilar. Enjoy.
3, Maybach 57s
Jag avlider, ja och tänk nu att den här är liksom på 3e plats. mh, ögon orgasm. Jag dör. Ahja, iallafall. sjukt fin bil, älskar vita bilar. det är så rent och stilfullt. classy typ. älskar vitt! mums.




2, Bentley continental gt

Ännu en vit bil, yes. det är sexigt med vita bilar! haha iallafall kolla på den här skönheten. vilken dröm! finns liksom inte så mycket mer att säga, en bild säger mer än 1000ord, och det finns 9 bilder i det här blogginlägget. så ah. njut!





1, 2009 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

Det är ju en klassiker med en gul, så är det ju bara, även om jag älskar vita bilar, så köper man en Lambo, så köper man ju en gul. så är det ju bara. och det är min drombil av alla drömbilar. Kan inte riktigt sätta ord på varför, så därför får ni liksom kolla på bilderna istället och bara försöka förstå! haha, laddade precis upp bilderna på lambon och tänkte "oh satan vad snygg!" japp. det här är min drömbil, och har vart sen.. 2009 typ. 




Ah då hade jag sagt allt jag ville få sagt, ha det så bra så hörs vi sen! :D puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!