Translate

Wednesday 22 August 2012

stop being so jävla lazy.

Nu är det dags att sluta lata sig och få lite saker gjorda tror jag. Även fast jag gärna blandar dom två, som att träna samtidigt som jag kolla på tv eller dansa när jag diskar och såklart, sjunga och laga mat? Jag ska ju bli popstjärna i mitt nästa liv. måste ju öva mig? haha. :D

Men iallafall, vet inte i vilken ordning jag ska göra saker? Jag måste diska, fixa lite till middagen, träna, duscha och måla naglarna.. kanske borde måla naglarna sist? eller? Allt tråkigt först.. Okej, Diska, Middag, Träna, Naglar! Där satt den! haha, man tänker bättre om man skriver ner saker.. det har min man lärt mig. haha. :) funkar ju skitbra. tur att jag har honom, men men.

Nu är det väl bar att köra igång da. förresten så kommer min kropp snart att döda mig tror jag, baksidan av låren gör sjukt ont idag. men det är sånt man får stå ut med åm man vill ha en fast röv, sund och snygg kropp. så är det ju bara.

Ah well. nu ska jag hoppa igång, hörs lite senare.
puss puss.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!