Translate

Thursday 2 August 2012

Stressed YES! but its all good. :D

Nu kan jag blogga som en normal människa igen, just nu sitter jag i soffan helt klädd i grått, 50 shades.. hahah nja kanske inte, men en iallafall..

håller på att stressar runt som en galning med städning, fylla i papper, laga mat, plocka undan, blåsa upp en madrass och mitt i detta så ska man äta och duscha också.. och måla naglarna! haha och helst hinna kolla lite på tv också. men vi får väl se hur det gåt, kvällen är ung! hahah. Imorgon kommer sandra hit och jag är så sjukt jävla taggad! åååh yes!!

men men, nu ska jag städa vardagsrummet. :D Vi hörs lite senare, och jag lovar till 1000 att jag ska börja blogga bättre, 5meningar på en hel dag känns inte riktigt okej.. haha förlåt, men men, dags att städa! puss hej



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!