Translate

Monday 13 August 2012

10p for me, for trying to burn down the house.

Mmh, okej, såhär är det.. Jag har en rutin när jag fixar mig - som jag alltid gör i vardagsrummet.. Jag sätter på plattången, börjar sminka mig, sen när jag är klar på är plattisen varm.. liksom ah. varje gång.. lägger plattisen på armstödet till soffan, även fast jag vet att det kanske inte är det smartaste att göra det.. men det har ju gått bra typ 50 gånger.. men nej..

Kände att det börja lukta konstigt, men brydde mig inte., sen börja det lukta lite mer, så skulle flytta plattisen till bordet.. ser att den har dött, avstängd typ.. och det ser ut som att soffan har bajsat på sig.. det är inte okej! men vad ska man göra? Om någon frågar så säger jag att carl inte hann in på toaletten bara, simple as that. Hahaha. men ah, det är inte okej..

Haft sönder ett glas, en soffa och en plattång idag.. och klockan är inte ens 5.. bra jobbat..

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!