Translate

Monday 27 August 2012

Chihuahua

Sen jag var 13 år och såg en Chihuahua första gången har jag velat ha en, och när folk som inte gillar såna hundar tänker på dom är det nog det här som ser i sitt huvud..
Inte för att jag tycker att det är något fel på den här hundens utseende, men det är inte en sån jag vill ha. Det är inte min grej med typ utstående ögon och grejer. Ser lite ut som en blandning av en hårig alien och min bror.. haha. :) Förlåt.. 

Jag har iallafall precis övertalat min pojkvän att jag ska få köpa 2 stycken istället för en, blir nog bäst så för alla inblandade. hahaha. Utom honom möjligen. Men iallafall, önskar verkligen att jag bara kunde åka och hämta dom nu. Ska köpa dom från en kennel i Belgien. Men iallafall, såhär ser dom som jag vill ha ut iallafall.. :D
Dödligt söta! 
Kan knappt vänta tills dom är hemma med mig och myser på soffan. haha. :) 




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!