Translate

Monday 6 August 2012

Working on an office with 3.. not very clean men

Då kan det se ut såhär... 

Jag fårstår inte hur man kan spendera 8 timmar i ett rum som ser ut såhär? Men nu ska vi inte vara elaka, det är allt Carls fel.. Ja, min pojkväns fel.. han är inte den mest renliga och grasiösa pojk jag träffat, men kaffet blir ju gott iallafall - alltig nått liksom? 

Och mitten bilden är på väggen, när han fick för sig att dricka kaffe precis nybryggt, skollhett.. lite för varmt, så han var tvungen att spotta ut det..(?) och bestämde sig för att göra det.. på väggen. bra där Carl.. hahaha, tur att han är söt iallafall! :D 

Men men, det kanske inte är så illa som det ser ut om jag ska vara ärlig, men jag har sett fräshare lokaler i mitt liv. hahah, men men, nu vet ni vad jag får leva med.. 




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!