Translate

Sunday 5 August 2012

Pride - Liverpool

Min vän Sandra var ju här i helgen, och vi bestämde oss för att åka in till Liverpool och spendera dagen med lite shopping och lite chilldrick. Men icke, hörde en massa musik när vi var i bilen påväg in och tyckte att vi skulle gå o kolla vad som händer - man vill ju inte missa något? 

Så kommer vi dit och upptäcker att det är pride festivalen, skit coolt. så vi spenderade en bra stund där, lyssnade på ett par band, mest en massa små pojkar som spelade, men tjejerna i publiken dog? lite konstigt, trodde att det vad en gay festival? haha, men jag ska väl inte säga något antar jag, jag var ju också där! haha. 

Men det var iallafall en jätte bra dag, och jag längtar redan tills hon kommer tillbaka, men hoppas att hon stannar lite längre nästa gång! :) 

Jag och sandra. :) 


Lunch på Carraghers, en klassiker! första gången jag inte äter Penne Carragher eller det som är på sandras tallrik! kände mig modig, 

Småpojkar som spelar, men dom bar grymma faktiskt, men kommer inte ihåg vad dom heter.. :( 

Jag är kär i dom har skorna som jag hitta igår, hmm.. måste nog införskaffa mig ett par såna? 

Varför beställa en liten drink hela tiden? Vi kör på stort istället! :D

En as stor fiskmås hoppade på oss, hade ingen aning om hur stora dom var på nära håll, håll ju på o skita ner mig.. inte coolt! 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!