Translate

Thursday 12 March 2015

Competition time with Foki & Evas Underkläder!

Sorry but I'll have to write this in Swedish. :)

Hejsan bloggisar, och Foki! :) 

Jag såg att Foki hade en liten tävling på sin blogg där man kunde vinna en telefon. Guud vad roligt tänkte jag, som aldrig vinner något. Men iallafall. Min telefon håller på att falla ihop i tusen bitar så varför inte liksom.. Haha.  Allt man behövde göra var att välja ut en fin maskerad outfit som man tror att Foki skulle passa i och lite sånt. Lätt som en plätt tänkte jag som läst Fokis blogg i typ 318 år. Så nu har jag valt en, det var svårare än man kunde tro.

Jag har valt den outfiten som är på bilden nedan, för att jag tycker själv att det är skit snygg. Och Foki känns ju väldigt socker söt på något vis, men ändå så tror jag att hon har en liten annan sida som hon tar fram när hon vill. Men jag valde den här för att den är snygg och nästan lite vågad, men inte för mycket liksom. Keep it classy. Även på Halloween, tjejer! 

Det är Alice! :D Och den kommer från Evas Underkläder, dom har en väldig massa Halloween outfits och självklart underkläder och lite annat också. Gå in och kika! :) 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!