Translate

Monday 31 December 2012

Nyår

känner mig mycket piggare nu efter att jag tagit det lugnt tillsammans med Joel Kinnaman, han gör livet lite bättre helt enkelt. hahah. Ska snart börja plocka undan lite tror jag, det kommer ju en massa folk hit ikväll. Kommer förmodligen inte vara party prinsessan ikväll eftersom att jag är sjuk. Men eftersom att jag känner mig piggare nu så kan jag ju iallafall vara med och behöver inte hålla mig i sovrummet medans alla festar loss i köket. haha

Jag har tänkt på det här med nyårs löften också, för såna måste man ju ha har jag hört? haha speciellt tjejer. Har inte riktigt kommit på några än, men vi får se om jag hinner komma på något innan det är för sent. haha. :)

Ahja, nu ska jag kolla lite på tv samtisigt som jag sminkar mig. Made In Chelsea! Vi hörs lite senare. puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!