Translate

Wednesday 12 December 2012

In work,

Känns som att saker börjar bli normala igen, vet fortfarande inte om vi ska flytta eller inte, vi får väl se till helgen, men killen som bodde ovanför oss har iallafall blivit vräkt. alltid något liksom. men vi ska bo hemma hos Carls mamma resten av veckan tror jag. vi får väl se lite hur det känns varje dag liksom. :) Hoppas mest att dom fixar dörren så att inte vem som helst kan komma in, men det lät på hyresvärden som att dom skulle fixa det. det känns skönt att hyresvärdararna som har lägenheterna i huset bryr sig och tar hand om saken så fort.

Men just nu sitter jag på jobbet och fixar lite, skrivit mail mest hela morgonen, helt okej faktiskt. :) Är inte alls lika trött idag, somnade vig 8 igår kväll liksom. men ah, på lunchen så ska vi hem och hämta lite saker, ska leta reda på kamera sladden också. så jag kan ta lite bilder osv. :)

ahja nu måste jag tillbaka till jobbet. vi hörs senare. puss
känner mig lite såhär idag..


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!