Translate

Thursday 6 December 2012

Packing yeah! :D 4e September 20.50

Hittade ett inlägg som jag helt glömt bort arr posta. haha. :)


Har precis packat klart våra väskor för imorgon, åker ju till Sverige imorgon, och anledningen till att jag inte bloggat om det här tididage är för att min pappa vet inte om det här, det är Sofia och vi som har planerat, och så ska vi till Mamma innan också. Men det ska bli jätte kul iallafall. :) 

Men nu har jag packat och carl håller på och fixar lite inför resan, herre jesus, det är som att packa till en tjej också, han har med sig mer kläder än vad jag har, han fixar och allt, och han ska tillo me färga håret innan vi åker. oj oj oj.. hahaha, men han är ju söt iallafall. :) 

Men ah! och eftersom att han bokade planen fel så åker vi imorgon vid 4 istället för 7 på morgonen på torsdag.. Tack för sen! ahaha, men hans chef sa att han skulle köpa mig vin och choklad som plåster på såren! Smart man den där William. honom gillar vi. hahaha, men ahja, nu ska jag kolla på Dr Phil. :D Vi hörs! :D 




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!