Translate

Friday 21 December 2012

The end of the world!

Jaha, så skulle världen alltså gå under idag? för det första sa dom inte att det skulle hända i oktober? Och för det andra så räknade inte Maya folket med skott år, så det skulle typ ha händ för 6 år sen? Och så vill jag bara säga att det är lite lustigt att tiden detta ska hända ändras hela tiden? Hörde först 02,21 svensk tid, vilket inte hände.. sen kom jag till kontoret och hörde 11.11 (hara det betyder ju att någon hittar på..) och nu när det har vart 11.11 i sverige, så säger dom 12? skärp er!

världen kommer inte att gå under idag, och alla som sitter i sina kinesiska boll bunkrar, flyger till frankrike för att bo på ett berg osv. jagh har nu läst lite om detta.. och det står att det enda som skulle kunna göra så att "världen går under" i nulägen är en sån blixt som kommer om två stjälnor dör och så händer något.. typ.. Och då kan det skapas kilometer höga tsunamis och massiva skogsbränder.. men då måste det väl vara säkrare att vara i Afrika? eller i Syd Amerika? I afrika för att dom har en jävla massa öken, så det kan inte brinna i skogen? och för att det inte är speciellt nära vatten överallt...

och i syd amerika för att det är liksom regnskog, så det är alltså väldigt fuktigt? så det kan liksom inte bli skogsbrand så himla enkelt. Och det är inte heller så nära vatten överallt. Så om jag ska vara helt ärlig så är det åter igen någon som har hittat på en jävla massa smörja.

Och förresten så tror jag att om jorden skulle gå under inom ett par hundra år så är det för att USA och Nord Korea bestämmer sig för att börja kriga, och då kan det fan hända grejer. Men jag tvivlar starkt på att det kommer hända. För USA är lite som en cool tonåring, väldigt tuff när alla ens kompisar är i närheten, men när den på andra sidan också har kompisar är det inte samma sak längre? hmm..

Det här var min åsikt iallafall, vi hörs om en sväng. :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!