Translate

Friday 21 December 2012

Thanks!

Förutom att vi fick en resa till Skottland för 2 veckor sen, så kom jag in till kontoret idag och såg en julklapp på mitt skrivbord. :) fick en flaska persiko snaps av chefen. :) alltid uppskattat, så¨gick och köpte mig lite lemonade och tänkte öppna denna ikväll. alltid kul med lite överraskningar liksom. 

Ska snart gå och fixa mig lite, ska ut med en vän ikväll och äta lite och så. Tror det blir ett helt gäng faktiskt, men det är folk jag aldrig träffat förut, är ju fortfarande ny här liksom. haha. men jag ser fram emot det. Lite tråkigt att resten av kontoret ska till puben och så, skulle helst göra båda om jag kunde. men jag vet att jag kommer ha jätte roligt iallafall. :) 

ska försöka ta lite bilder ikväll och så. Wiho. 
ahja, dags att sminka sig lite. puss puss 




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!