Translate

Saturday 1 December 2012

December,

Nu är det äntligen december, min favorit månad. Jag ska strax kolla på första avsnittet av advents kalendern och äta lite ftukost. :) det enda jag kan komma på som är lite tråkigt med att fylla år den 2a december är att det händer att det är på 1a advent. Och hela mitt liv har jag fått frukost på sängen på min födelsedag, men är det på 1a advent så vill man ju liksom äta advents frukost med familjen? Och det kan man inte göra i sängen. Haha.

Men här i england vet jag inte ens vart man kan köpa skinka, kollade i disken på asda igår, men såg inget som såg ut som vår julskinka.. Och jag brukaralltid köpa frdig gröt, detfinns nog inte heller här. Hahaha. :) ahja, nu är det dags för att kolla lite Svt play. Vi hörs senare. Puss puss.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!