Translate

Tuesday 1 January 2013

2013 and still alive!

Hejsan, den här dagen har nog vart den konstigaste på länge, Vaknade ganska sent eftersom att vi var uppe rätt länge igår, Sen fick vi rota lite i frysen för att försöka hitta något att äta, har ju inte vart hemma på ett par veckor liksom, så det fick iallafall bli friterade räkor med ris. Mums.

Det var en ganska lugn kväll igår, satt och drack lite i köket (jag drack inte speciellt mycket, som vanligt) och hade det trevligt, men ah, så har jag tänkt lite på det här med nyårs löften. Här är mina:

- Börja skriva på min bok.
- Få en större blogg.
- Ta bättre hand om min kropp.
- Läsa fler böcker.
- Laga mer ny spännande mat.

Inte så illa va? haha, tycker det är lite tråkigt när folk har "sluta röka" och "gå ner 10kg" VARJE år liksom. förra året hade jag "bli mer nöjd med mig själv" vilket jag också blev. kanske inte är helt 100 än, men jag är iallafall på god väg. :)

Vad är era nyårslöften? :)

Här är ett par bilder vi tog igår kväll när resten hade åkt. haha :)




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!