Translate

Tuesday 11 December 2012

Hej.

Så, sov hos Carls mamma inatt, eller ah, sov och sov.. blev mest att vara vaken och undera på vad vi ska göra nu liksom. Känner mig helt förvirrad om jag ska vara ärlig. Har kollat på lite hus och sånt nu på morgonen, men det är svårt att fokusera på jobbet idag. för det första är jag väldigt trött, och för det andra så har jag inte ätit någon frukost, och polisen springer ut och in i vårt hus. Känns ju sådär om jag ska vara ärlig.

Vi ska iallafall sova hos Carls mamma inatt igen, ska prata igenom allting ikväll och fösöka sova tidigt. Är det inte konstigt hur mycket ens liv kan förändras så fort? Var ju i lägenheten precis, och det är ju vårat hem liksom. Det är stor skillnad på att flytta för att man verkligen vill, och flytta för att man inte känner sig säker i sitt hem.

ahja, nu ska jag äta lunch och tänka på jobb grejer. vi hörs. puss.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!