Translate

Friday 14 December 2012

House hunting

Sitter och kollar lite på hus medans jag sitter och äter min lunch, det är inte bestämt att vi ska flytta än. men jag vet inte. vi fattar inte riktigt vad kontraktet säger om jag ska vara helt ärlig, men jag har hittat ett jätte fint hus på internet iallafall. Inte mycket som jag inte gillar med det om jag ska vara ärlig. men vi får väl se lite hur det går i helgen och så. Är ganska trött på hela situationen om jag ska vara ärlig, och jag vet att Carl tänker så också. haha det känns i luften liksom.

GAtt gå hem varje lunch och typ hämta mat, för att sen gå hem till hans mamma för att sova liksom.. känns inte helt okej, det är ju inte perfekt kanske. men det kunde vart mycket värre. För om jag ska vara helt ärlig så är det rätt okej att bo där ett par nätter. :)

ahja, nu ska jag jobba vidare. förlåt att jag tjatar så jävligt om det här, men det är det som cirkulerar mest i mitt huvud just nu, ska försöka blogga om lite roligare saker senare. LOVAR! puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!