Translate

Tuesday 25 December 2012

Pizza, again!

Sitter och kollar på tv med Carl och Stefan, min mammas man. Det är ganska skönt efter att ha vart borta hela dagen, var ju hemma hos morfar. Jätte mysigt som vanligt. Åt en massa god mat och ungicks med familjen. Men iallafall, just nu sitter vi och väntar på att min syster ska komma hem med en pizza till oss. haha.

Det blir 3e pizzan sen jag kom hit i lördags. Älskar ju verkligen kebab pizzor. OCh det finns ju inte i England, så jag får passapå medans jag är här liksom. haha. Och nu när det är såhär kallt så är det ju perfekt att inte ens behöva hämta den själv. haha. Har världens finaste syskon ju!

Här kommer lite bilder från dagen iallafall. :) Hoppas att alla har haft en underbar julafton, igår eller idag. haha. Och att ni haft jätte mysigt med familj och vänner. För det har jag, tror att detta vart den konstigaste julen i mitt liv. Men också mest speciella, eftersom att Carl har vart här med mig. Kunde inte önska mig något bättre. :) Wiho.









No comments :

Post a Comment



Let's be friends!