Translate

Saturday 13 October 2012

we're not drinking he said..

Igår efter att vi vart i Liverpool så åkte vi hem och fixade lite, typ plockade undad och sånt ju, sen kom det en massa folk, och carl sa att vi inte skulle dricka? jo men hejsan. hahha. ahja, man fyller bara 26 en gång.. hahah, slutade iallafall med att jag och Danielle satt i soffan med ett stort täcke och pratade som att mellan himmel och jord, och killarna satt i köket och drack lite.. nej.. allt.. haha. Hade iallafall jätte kul. :) 

Och han har en massa cocktails kvar, så behöver ju inte oroa mig för att köpa dricka till nästa gång.. 

Spelade jätte roliga spel också, är inte så mycket för spel egentligen, speciallt inte nya.. och jag är ganska blyg också. MEn det var skit kul verkligen. :) Tror att folket drog runt 4, så jag har sovit typ hela dagen. haha. Kan inte fatta att klockan redan är 6. sjukt vad tiden går fort när man sover. hahah. 

Idag är jag iallafall tacksam att det inte var flaskor och burkar överallt, haha. kunde knappt fatta att det var så pass "städat" i köket, tror det var för att ingen blev jätte full så alla typ tog lite ansvar. haha, så idag är jag mycket glad för detta. för jag orkar inte städa. hahaha. 





No comments :

Post a Comment



Let's be friends!