Translate

Thursday 18 October 2012

its tuesday, :)

Okej kanske inte, men det känns som det. Vet inte vart veckan har tagit vägen liksom.  Men imorgon är det fredag och jag har inga planer alls. Blir nog hemma kväll tror jag, har vart ute typ en massa helger nu och nästa vecka är det halloween party. Har inteens köpt något att ha på mig än.. måste nog beställa den imorgon.

Carl sks gå som jimmy sa..  något, som typ dog för ett tag sen och nu har det kommit ut att han var pedofil. Osmakligt? Ja ganska faktiskt, men kul också. Jag undrar vem som kommer ta sjukt illa upp och typ få ett utbrott.. jag mensr det finns alltid någon som inte kan ta ett skämt. Ah ni fattar?

Men ahja, nu ska jag gå och lära en bok, för det är vad smarta människor gör. Haha eller nördar kanske. Ahja vi hörs imorgon eller sen eller nått. Puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!