Translate

Thursday 4 October 2012

change of plans

Solen lyser och det är faktiskt riktigt varmt och skönt ute. Öppnade dörren ut till gräsmattan och det är jätte fint verkligen. Inte lika rött och höstigt som det är i Sverige ännu.. men det är fint ändå. haha. Och det är inte många dagar som är såhär i det här landet, så jag kollade en snabbis på hur vädret ska bli imorgon och det skulle vara mulet, så tror jag drar ner på stan idag istället.

Hatar verkligen att sitta inne när man ser hur solen lyser och allt. Spelar ju ingen roll egentligen om jag gör allt idag eller imorgon? right? :) Haha känner hur jag blev sjukt taggad på att gå ut och gå helt plötsligt, synd att jag inte har en hund.. eller typ.. en vän att gå en promenad med. hmm..

Ahja, det är väl bara att byta om och sen dra mig ner på stan, är sjukt suger på att gå en sväng i parken, men hur kul är det själv liksom? ahja, vi får väl se vad som händer. :) Parken här är iallafall jätte mysig. Ja ja, nu måste jag byta om. Vi hörs senare, ska försöka ta lite bilder också så ni får se vad jag håller på med, men har ingen mobil idag, så kan inte blogga förns jag är tillbaka hemma igen. puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!