Translate

Saturday 20 October 2012

Saturday,

sitter här lite rund om fötterna och ska snart iväg till Dennis och Christins som har flyttat till ett nytt hus. :) har alltid kul där, för dom har typ as konstigt spel som man aldrig har hört talas om men som alltid är jätte roliga att spela, typ bräd spel alltså. :) sjukt roligt. folk borde spela mer spel tycker jag. haha

men idag har jag iallafall gjort en massa saker, vart ute och ätit med carls familj och vänner, sen gick vi till en liten pub här och mötte upp en annan vän och pratade ett par timmar, skit kul faktiskt. being one of the boys liksom. haha. underbart. man kan liksom slappna av mer när man är med killar? man behöver inte tänka på hur man ser ut o allt. man kan vara sig själv liksom. :) älskar det.

Men iallafall, här är några bilder från idag, mhm, ni trodde allt jag jag hade glömt bloggen? hah har haft skuldkänslor hela dagen för att jag inte kunnat blogga. haha. men ah, här kommer bilderna, puss puss







No comments :

Post a Comment



Let's be friends!