Translate

Thursday 4 October 2012

Im back!

Vet att ni saknat mig? haha, fick äntligen min sköna fotälj inne på cafét så satt där en bra sund och lästa min älskade bok. haha så nördig är jag. men liksom vad kan vara bättre än en halv lång promenad i solen för att rensa tankarna lite, sen en jätte god lunch och en stor cappucino (som jag inte ens behövde betala för) men bokläsning, och sen lite shopping.. för att sen gå hela vägen tillbaka? låter bra i mina öron iallafall..

Är iallafall tillbaka hemma nu, mätt och glad. haha hittade typ inget roligt idag, ett par nagellack bara. Men dom är fina iallafall. haha så nu sitter jag och funderar på om jag ska måla naglarna kanske? Hmmm.. eller om jag ska rensa bland mina saker så jag får plats med alla grejer jag köper? Ah vi får se hur det blir. :)

Haha kolla bilden längst ner, bara jag och en massa "äldre" människor där inne.. hahaha, men så var det faktiskt lite först, sen kom det in allt möjligt folk. haha.

Och visste borde jag änna få betalt av Costa för att jag skriver om dom varje dag? Precis som Göteborg borde betala mig för att jag aldrig säger ett ont ord om den staden. Känner mig som en vandrande reklampelare.. haha




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!