Translate

Sunday 21 October 2012

im the king of the world

jaha, så jag lovade er ett par bilder från igår. och igår var en stor dag. haha kände på hur det var att äga en 3e del av vaärlden, ganska skön känsla faktiskt. okej kanske inte var riktigt så seriöst. Vi spelade Risk iallafall, och jag vann. hahaha. för jag fick hela asien, australien och typ halva afrika. mhm. snacka om proffs. hahaha. men ah, hade iallafall skit kul igår.

Idag har jag mest tagit det lugnt, vi skulle städa hela lägenheten, men har lite svårt att se att det kommer hända. men jag har iallafall tvättat. alltid nått liksom? haha. men aha, här kommer lite bilder från igår när jag tog över världen. :)

vi kom dock på i slutet att vi spelat lite fel med korten som man ska använda. men jag vann så det gör inget. haha


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!