Translate

Wednesday 24 October 2012

7 things you didnt know about me

Jaha då kör vi, okej vissa som läser kanske vet om detta, men jag ska göra mitt bästa. hahah

1, Jag har jätte svårt att lita på folk.
Är nog från när jag var lite ynge, ingen har väl haft en helt perfekt uppväxt, så nu känns det liksom lite som att jag inte kan lita på folk. Känns liksom att så fort jag typ öppnar upp så kommer den personen att typ lämna mig. lite så. Som att jag inte vill lära känna folk och så, för dom kommer ändå dra liksom. vet att det säkert låter dumt. men så är det nu iallafall. men tror det blir bättre och bättre med tiden. :)



2, Med mig finns det ingen andra chans, vilket inte är så bra kanske..
Har nog att göra den den första lite. men liksom om någon ljuger, eller typ lämnar en i sticket, eller typ däljer en massa skit eller håller på så är det liksom inte så att jag kommer lita på den personen igen. Beror självklart på hur allvarligt det är. Men ni förstår vad jag menar?


3, Jag har typ fobi (eller iallafall nästan) för jätte myggor, eller ha harkrankar eller vad dom heter..
Vet inte varför. eller vad det kommer ifrån, men har haft det i år och dagar. haha. vaknade upp med en sittande på kinden en gång. det var verkligen inte helt okej. och nu kan jag itne vara i samma rum som dom. jag typ sätter mig i ett hörn och gråter. hahaa. inte riktigt mitt coolaste ögonblick kanske?
(tillome när jag googlade bilden nyss så ryckte jag till.. haha helt sjukt)



4, Har typ OCD eller något och känner på mig vad som är bäst.
Typ som de flesta har, men om det gäller mat och jag äter typ pommes med korv.. så get jag alltid bort den godaste pommesen till Carl, för att han förtjänar det bästa.. (självklart så smakar den precis som alla andra, men ändå känns det som att den är lite bättre.. hahaha)
Och om det gäller flygplan så har jag en speciell plats, samma med buss. men så kollade jag på en dokumentär om en flyg krasch som visade att där jag brukar sitta är typ den säkraste platsen.. men det beror ju såklart på hur planet landar osv. men iallafall. mhm, så jag kan sånt där. känner mig lite synsk. hahahah



5, Jag älskar Britney Spears,
Förstår inte varför alla klagar på henne, liksom kolla på henne, hon har ett gäng ungar, hon har gift sig och skiljt sig jag vet inte hur många gånger, och hon håller fortfarande på med musik. hade jag gått igenom allt vad hon gått igenom så vette fan om jag fortfarande hade hållt på med musik. tycker att det är starkt gjort iallafall. och jag älskar hennes musik, och det är de enda CD skivorna jag köper.



6, Mina favorit rätter är Tacos och Pizza,
För att man kan ha på / i vad man vill, så det finns sån stor variation på det hela liksom. haha.
Det här är den bästa pizzan som finns, typ som att nån höll i en kebab och en pommestallrik och ramlade. hahaha



7, Jag är väldigt stolt över att vara svensk,
Av ett par enkla anledningar, Sverige är ett väldigt fint land, jag menar att titta på. Vill man ha snö så finns det, vill man ha en varm sommar dag så finns det, vill man gå en promenad i skogen så kan man, vill man ut på en sjö och fiska? vill man shoppa i en stor stad, vill man ah.. vad som helst, så finns det typ i Sverige. Och de flesta människorna är iallafall trevliga. haha. Och det är väldigt högt på listan över de bästa länderna att bo i. Så ja, känner mig ganska stolt faktiskt. :)




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!