Translate

Thursday 11 October 2012

Jag kan inte säga R

håller på att få naglarna fixade samtisigt som jag lyssnar på när Carl pluggar svenska bredvid mig. Känner mig helt stolt typ. det är nog såhär det måste kännas när ens barn lär sig gå. haha lite så känns det. typ varje ord han säger så vill jag ge honom en stor puss. hahah. :) det är lite mysigt att lyssna på faktiskt, när han sitter där och säger "mannen äter" och "kvinnorna springer".

Iallafall, så kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha på naglarna, men funderar på silver? det är ju trots allt fredag imorgon, och jag ska ju vara ute hela dagen och halva kvällen. Jag är sjukt taggad. haha. :) vet inte riktogt vad som händer efter att Carl är kvar med svenskan heller, tror vi ska kolla på Harry potter, näst sista filmen nu! haha.

Han har för övrigt hittat en youtube video där man lär sig att säga R som man säger det på svenska. Eftersom att han är engelsk och aldrig lärt sig något annat språk så kan han inte säga det så som oss, han säger det som en amerikan. haha. så han säger att han ska ta en drink och sen lära sig att säga R. hahaha. för söt pojkvän man har! :)

Här får ni en söt bild på min Carl från när vi åkte till Sverige senast, :) Förstår inte att någon fortfarande kan se bra ut klockan 5 på morgonen efter att ha rest i 13 timmar. hahah. :)

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!