Translate

Friday 19 October 2012

lunch yeah

Sitter och äter lunch just nu. Dagen har gått jätte fort hittills, spenderade dock precis en timma på att försöka fixa en sak, som jag sen kom på att jag inte kan göra från min inloggning.. kände mig väldigt smart.. men nu är jag tillbaka på att göra videor och svara i telefon. :)

Skönt att det är fredag, har i te speciellt mycket planer för helgen, ska ut och äta med älsklingen och ett par vänner eventuellt. Annars blir det bara jag och carl. :) och så ska jag städa lägenheten.. yey.. hahah men ah, förresten så ska jag aldrig snabb städa igen i hela mitt liv. Haha ni vet när man typ kastar undan allt för att det kommwr folk om typ 4 sekunder.. mh, har letat efter min bankdosa i 2 veckor.. hittade den i strump lådan igår kväll.. bra där. Hahha

Iallafall det här håller jag på med just nu,




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!