Translate

Monday 22 October 2012

Manic monday,

Är på jobbet och sliter, det känna att det är måndag idag. haha var sjukt trött imorse, så låg kvar i sängen till det var dags att gå. men nu är jag iallafall uppe och vaken, har på mig typ mjukis kläder också. haha, eller ah leggins och en jätte stor turkos tröja. haha. :) skönt ibland att vi inte måsta ha på oss vanliga kontors kläder här. 

Sitter just nu och äter kyckling med sötsur sås. bästa micro maten jag ätit såhär långt. haha, men jag föredrar fortfarande hemlagad mat. så imorgon ska jag ta med mig tacos till jobbet. haha. mums! 

Fick precis reda på att jag har 6 ladiga dagar att ta ut det här året. helt okej liksom. men vi ska till Sverige i jul så där rök 5. haha, men liksom en random dag kvar.. och Carl har inga lediga dagar att ta ut.. så när, var hur, varför liksom.. hmm.. kanske borde ta en måndag och åka till Liverpool och shoppa ;) haha. 



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!