Translate

Wednesday 31 October 2012

November !

Det är snart november! och alla vet väl vad det betyder, att det snart är december! hahah. Det är min favorit månad, jag fyller år den 2a, och sen är det julafton 22 dagar senare, och så nyår också. det kan ju inte bli mycket bättre? Folk har frågat mig hela livet om det inte är jobbigt att fylla år så nära jul.. Nej det är det inte, men jag vet ju inte hur det är att fylla på på sommaren heller. så ah, men jag tycker iallafall att det är skit bra!

Och när jag bodde i Sverige så var det alltid bäst på vintern, mys med en massa snö, födelsedag och julafton! haha och jag älskar snö! men nu när jag bor där jag bor så blir jag nog utan snö helt och hållet.. det är ju typ aldrig snö på julafton där jag bor i Sverige heller, så blir nog ingen snö i vinter. :(

Men iallafall, ser sjukt mycket fram emot att köpa en massa julpynt och glitter att hänga överallt i hela lägeheten! Planerar att åka in till Liverpool nästa helg och införskaffa lite jul saker. :) Carl är ändå inte hemma så liksom, så man får väl passa på. hahah.



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!