Translate

Monday 24 September 2012

what a weird day,

Det här känns verkligen som en jätte konstig dag, allt jag kan tänka på är december, jag har nog problem. ahahha, men förutom att planera hur jag ska dekorera hela denna lägenheten så har jag läst en massa grejer inför jobbet, börjar ju nästa vecka! :) Och det är en massa saker jag vill kunna innan, eller som det är bra om jag har sett liksom.. så jag läser på här. :)

Det regnar som fan också. Har regnat sen tidigt igårkväll. Det är mysigt, känns höstigt liksom, och jag tror det är därför jag tänker så mycket på julen idag, för att i Sverige brukar det regna såhär i slutet på oktober börjar av november.. så det känns som att det är december snart? men det är det inte.. hahah, :(

Ahja, nu ska jag strax gå och fixa lite lunch, nudlar eller äppelpaj? det är det som är frågan. hahaha. Ahja, vi hörs lite senare. puss puss med er.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!