Translate

Sunday 2 September 2012

Shoppingsugen

Jag känner ett enormt sug efter att shoppa! kanske borde ta mig en sväng ner på tan imorgon och se om det finns något kul, inte precis som att utbudet är det största eftersom att alla affärer typ har stängt igen. Känns ju lite medel, men det är bättre än inget, och jag orkar inte åka till Liverpool, för då kommer jag spendera varje liten krona. hahaha. Det är farligt att shoppa i den stan, finns hur mycket som helst, och man vill helst ha allt, i varje färg, och gärnai varje storlek också. haha. :D

Men imorgon tror jag nog att det får bli av, för affärerna stänger liksom om 30minuter, då hinnar jag liksom lagom gå dit, haha. :) men aha, så har jag något att se fram emot också. hihi! wihoo!


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!