Translate

Saturday 22 September 2012

Remember Molly?

Kommer ni ihåg molly? Spindeln jag hittade i vardagsrummet för ett tag sen.. jag tror att hennes mamma har kommer för att hämta henne.. höll på och fixa lite i köket och flyttar på lite tvätt, och ser världens monster sittandes på väggen.. den är nog den största spindeln jag någonsin sett utanför ett zoo.. och kan inte göra något åt saken heller.. för den sitter på väggen, nära golvet i ett hörn.. jävla smart jävel det där.. har nog vart med förr..

så nu ska jag sitta på en stol i köket och kolla på den tills Carl kommer hem från frisören.. och sen får han ta hand om monstret.. har en känsla av att han inte heller kommer vara så kaxig.. den är inte liten precis...

Man kanske inte ser spindeln så bra, men kolla storleken.. och nu ser ni varför jag inte bara kan kasta något på den heller...

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!