Translate

Monday 17 September 2012

Vill gå på bio!

Jag har vart sjukt sugen på att gå på bio ett par dagar nu, men nu vet hur det är? Antingen är det 611 bra filmer ute samtidigt, eller så är det ingen film alls man vill se? Just nu är det lite av det andra alternativet skulle jag nog vilja påstå, det är typ filmer som är på 'ah jag kan väl gå da' nivån.. Men jag hittade två som såg rätt okej ut, eller tre egentligen, men en är för läskig, hahah och jag vet att Carl skulle nog hellre hugga av sin ena fot än att gå o kolla på den.. hahaha

Längtar tills i December, alltid en massa bra filmer ute då, och i November, så att DVDn ska hinna ut innan jul, det är det jag säger ju, vintern är den bästa årstiden! :D Allt är bra med vintern, iallafall där det finns snö! hahaha

Iallafall här är dom två kandidaterna, helt olika filmer till 2000% men iallafall, och varför ser bilderna på video grejerna så himla lame ut för? känns ju inte helt okej, men ah! Så det är väl bara att välja en antar jag?!





No comments :

Post a Comment



Let's be friends!