Translate

Saturday 15 September 2012

Oh yes - still in bed.

Ska snart kolla på lite HArry Potter med Carl, jag fick välja film och han har aldrig sett en hel harry potter film, så tänkte att det kan verkligen vara dags, såklart börjar vi med den första. Känner mig lite piggare just nu, men vill verkligen inte ens tänka på vad som kommer hända när alvedonen går ur kroppen. Så borde passa på att göra min milkshake nu. haha. Carl och jag köpte en massa snacks till ikväll. Eller ah, saker till milkshake och en påse chips. :) Snäll han är som tar hand om mig tycker jag.

Och en sak till, vi åkte till affären förut, är det inte helt otroligt eller, träffar ALDRIG någon vi känner där inne, men men när jag har på mig typ lite allt möjligt, typ halsduk o hela skiten, så träffar vi Carls bror med familj. Det är väl ödet det liksom. Vad har jag gjort för att förtjäna det? hahaha. Men ahja, ska ju jobba med honom så det blir nog inte sista gången han ser mig se ut som helvete. hahaha.

Ahja, nu är det dags att dricka upp grejen som carl fixat ihop till mig, det är nån grej som är bra mot förkylning o feber och sånt. :) Och sen kolla lite film och så. :D Hoppas ni har en bra dag, jag jag en jätte mysig dag fast jag är sjuk. :) haha


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!