Translate

Thursday 13 September 2012

Sååå jaaaa

Nu har jag tagit hand om en massa viktiga saker, även om min mamma gjort hälften av jobbet, men det känns bra. fixat internet bank, mailat hyresvärden, fixat med csn och tele2.. och nu så ska jag snart hoppa in i duschen! men har fått reda på att vi kanske har en läcka i badrummet, så det känns helt plötsligt som att ta en lång dusch kanske inte är den bästa idén någonsin.. men ahja, får bli en snabbis da. :) Är så skönt när man har dagar då allt bara löser sig. haha.

Och en sak till, även fast vi har ett eget labb i hallen, så är det skänt att ha kommit hem. borta bra men hemma bäst. Min man har en dålig dag, så ikväll ska jag laga en av hans favoriträtter, och så hoppas vi på att humöret blir lite bättre. :) Wiho! 

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!