Translate

Thursday 31 January 2013

Orkar inte

Jag orkar verkligen inte med mitt liv just nu, jag är as sjuk, men på bättringsvägen, och då tror alla att man är frisk? JA MEN SÅ ÄR DET INTE! om man håller på att bli bättre så betyder det att man inte är lika sjuk längre men inteh eller fullt frisk? förstått?

Iallafall så är jag förbannad på hela världen och vill bara sätta mig någonstans och gråta en skvätt. inte ens har jag min glass, för den kommer hit imorgon. jag är sjukt sugen på cola också, japp den kommer också imorgon - NEJ för jag glömde beställa cola. bra jobbat, 'nnu en anledning att vara lite sur. bra där.

Orkar inte, nej jag har inte bloggat idag, vet ni varför? För jag jobbar hemifrån just nu, och då måste man hålla på och krångla med olika mailadresser så det räcker. så är det med det. jag bloggar imorgon. lovar.

nu ska jag gå och typ äta gammal sönderfryst glass och tycka synd om mig själv och hata världen. som en riktigt jävla bitterfitta. hejdå. sås.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!