Translate

Tuesday 15 January 2013

Influence

Vet inte riktigt om min älskade vän kommer över ikväll eller inte, så vi får väl se helt enkelt, men gör hon inte det så ska jag ägna kvällen till att skriva min bok och lite sånt. Funderar på att läsa en bok kanske? jag vet att det låter tråkigt när jag säger läsa en bok, men jag tror att det är bra för hjärnan att läsa faktiskt. tänk efter liksom.. 

Om man kollar på film så ser man hur allt ser ut och sånt, men om man läser en bok så får man liksom föreställa sig det själv, man använder sin fantasi lite, även fast det står i boken ungefär hur det ser ut. Man vet inte exakt hur omgivningen och olika personer ser ut. Jag tror att det är bra för hjärnan. :) 


Jag tror att jag ska köpa den här boken förresten, har velat ha den i flera år, men det har aldrig blivit av.. Väldigt inspirerande iallafall. :)



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!