Translate

Thursday 11 April 2013

Åter igen är jag så jävla trött på att leta efter hur/lägenhet. det är så himla frustrerande. Man hittar liskom aldrig något och om det är något man hittar som är typ okej så är det en av oss som inte gillar det. Känns lite som att vi aldrig kommer hitta något perfekt. Antingen så gillar jag inte köket, eller så får man inte ha djur, eller så gillar inte Carl området.. Jag orkar verkligen inte.

Aldrig i hela mitt liv hade jag trott att jag skulle klaga på detta? Leta hus ska ju vara roligt eller? Man får kolla på en massa fina hus och sen är det bara att väjla och vraka. Ja så är det inte i verkligeheten. Det är mer så att man hittar ett, är man inte snabb som fan så är det borta. Och man får tola lite skit i hörnen och så.

Så himla tröttsamt.

Jag vill bara att vi ska hitta ett fint hus som vi kan vara glada och må bra i. Ska det vara så himla svårt :(

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!