Translate

Wednesday 17 April 2013

at work,

Sitter och äter lite samtidigt som jag bloggar. Är på jobbet som vanligt och det är en ganska skön dag, rätt lugnt faktiskt, så jag hinnermed en massa saker jag "ligger efter" med. Har också hunnit med att simma nu på morgonen. Vad har ni haft för er idag? något speciellt eller bara jobb/skola?

Min lunch idag består av: En rostad smörgås (mörkt bröd såklart) "skagen"röra (fett fri), ett kokt ägg och lite dill. Och ett par vindruvor fick jag i mig också. Haha, kanske inte låter som mycket men man är mätt ganska länge på det faktiskt. Har alltid ett äpple med mig vart jag än går också ifall att!

För er med Instagram så har jag skapat en ny tagg. #eatlikerebecca, där finns allt jag äter typ. haha. eller ja, en bild just nu, men det kommer mer! :)


Jag och min svullna näsa, vet inte vad det är med den, men ena sidan är helt svullen och röd.. som ni kan se på bilden. och ont gör det också. men men, det går nog över snart. :) 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!