Translate

Friday 20 July 2012

Film night with the sexiest man alive. GOOD TIMES!

Nu har jag försökt fixa min symaskin i år känns det som, allting är som det ska vara, ändå funkar det inte. så sjukt tröttdamt. så nu orkar jag inte hålla på med det mer. Jag ska sitta här och vänta på min älskling (the sexiest man alive) som skriver lite på datan, sen ska vi kolla på film, jag fick välja! :D Och kände för en tjejfilm idag, vi kollar oftast på "normala" filmer, men idag är det dags! Så vi ska kolla på djävulen bär prada och äta chips. mums.

Har ätit godis för första gången idag sen i söndags. och jav det att det inte är någon tid alls typ? men känner inte alls sugen på godis, har ätit ett par. men det känns inte lockande faktiskt, äter hellre chips och vattenmelon! :D Woho! men orkar inte skära upp melonen.. så chips får duga? hahah. Men men, nu är det filmdags, ha med bra med er! puss puss

 

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!